Infiintata in urma cu 15 ani, compania reprezinta marca Ford in cele trei judete si brandul BMW doar in Prahova. De la startul in businessul cu masini, Proleasing a vandut in total 9.130 de masini noi, din care 8.601 Ford, 489 BMW si 40 MINI.

"Am vrea sa mergem si cu brandul BMW catre locatiile secundare, Targoviste si Buzau. Nu stim inca daca aceasta dezvoltare ar trebui sa fie un complex cu showroom si service BMW sau doar un service, ramanem sa facem calcule daca vom face doar service, trebuie sa analizam oportunitatea recuperarii investitiilor", a declarat Lucian Alexe, proprietarul si directorul general al Proleasing Motors.

Managerul spune ca analizeaza si posibilitatea de a vinde masini electrice daca va fi cerere pentru acestea.

BMW

Pe parcursul celor 15 ani de activitate, Proleasing, grup de companii infiintat in anul 2001 in judetul Prahova, cu activitate in domeniul leasing-ului, vanzarii si reparatiei auto, a realizat investitii totale de 9,15 milioane de euro si a derulat o cifra de afaceri de aproape 150 de milioane euro.

“Istoria noastra este simpla! Nu am inventat nimic, nu am descoperit niciun lucru senzational. In anul 2001, cand o mana de oameni au decis sa fondeze ceea ce astazi numim Proleasing, entuziasmul a fost principalul atu. Am inceput sa vindem masini si sa semnam primele contracte de leasing in trei magazine, de la parterele unor blocuri din Ploiesti, Buzau si Targoviste“, a spus antreprenorul.

Istoria Proleasing a fost marcata de cateva momente cheie: in 2001, la cateva luni dupa infiintarea ca companie independenta de leasing, Proleasing a demarat activitatea de vanzari pentru marca Ford, intr-o locatie tip outlet din Ploiesti. Primul complex comercial showroom & service Ford a fost deschis oficial chiar acum 11 ani, in aprilie 2005. La finalul aceluiasi an, Proleasing Motors s-a desprins din compania-mama pentru a acoperi exclusiv activitatea de vanzare si service auto, iar in 2007 si 2008 a deschis complexul comercial Ford din Targoviste, respectiv pe cel din Buzau.

Dupa cinci ani de activitate in plina criza, in 2013 a fost lansat in Ploiesti si dealership-ul BMW & MINI, care deruleaza activitate, efectiv, de trei ani.

Citeste si:

In prezent, in locatiile Proleasing activeaza 125 de angajati, dintre care 36 sunt alaturi de companie de peste 10 ani. Media de varsta a angajatilor este de 38 de ani, iar 59 dintre membrii echipei lucreaza in departamentele de service, tinichigerie si vopsitorie, activand simultan pe 40 de posturi de lucru in cele trei service-uri autorizate Ford, respectiv service-ul BMW & MINI.

Rezultate Proleasing Motors in 2015

Proleasing Motors a incheiat anul 2015 cu 692 de automobile noi livrate, in crestere cu 19% fata de rezultatele anului anterior, 34.674 ore service facturate, in crestere cu 9% fata de 2014, si piese de schimb vandute in valoare de 4.130.000 euro.

Tot in 2015, Proleasing Motors a livrat 120 automobile rulate, dintre care 49 au fost certificate prin programul BMW Premium Selection. Cel mai scump automobil vandut in 2015 a fost un BMW X6 M, cu pretul de lista de 156.500 euro.

72% din vanzarile auto inregistrate in 2015 s-au realizat in regim leasing. Din punct de vedere al cifrei de afaceri totale, businessul Proleasing Motors a crescut cu 21,4% fata de anul precedent, asigurand premise optimiste si pentru 2016. Astfel, se preconizeaza depasirea pragului de 900 unitati livrate pana la final de 2016, dintre care 150 vor fi rulate.

Proleasing a deschis primul dealership Ford in anul 2001, in orasul Ploiesti, urmat fiind de dealership-urile Ford din Targoviste – in 2007 si Buzau – in 2008.

Deschis in martie 2013, ca urmare a unei investitii de 2,5 milioane euro, dealerul BMW Proleasing Motors integreaza, pe o suprafata de peste 2.000 mp, primul showroom BMW din Romania dezvoltat dupa noile standarde internationale ale marcii, un showroom MINI, un centru integrat service si piese de schimb si o oferta extinsa de automobile rulate certificate in programul BMW Premium Selection.