Modelul 100% electric cu baterie de 94 Ah si autonomie de 300 km costa 37.080 euro cu TVA sau 32.580 euro cu TVA prin Rabla Plus. Cu bateria de 60 Ah si autonomie de 200 km, BMW i3 costa 35.880 euro cu TVA sau 31.380 euro cu TVA prin Rabla Plus.

Pentru o autonomie marita, BMW i3 poate fi comandat si cu un sistem de tip „range extender” (un motor pe benzina care antreneaza un generator pentru productia de energie la bord) care adauga un plus de autonomie. BMW i3 baterie 60 Ah, Range extender costa 40.440 euro cu TVA, iar BMW i3 baterie 94 Ah, Range extender costa 41.440 euro cu TVA.

Bateria de 94 Ah nu creste in volum si este integrata perfect in caroseria noului BMW i3, oferind o capacitate crescuta de la 21,6 kWh la 33,2 kWh (din care disponibili sunt 27,2 kWh). Aceasta asigura o autonomie de aproximativ 200 km in condus cotidian sau pana la 300 km in regim de condus economic, astfel ca BMW i3 este acum modelul electric cu cea mai buna autonomie in oferta de pe piata romaneasca.

Cresterea cu aproximativ 50% a capacitatii bateriei vine si cu imbunatatiri ale sistemului, astfel ca noul BMW i3, cu un consum masurat in ciclul European NDEC de 12,6 kWh/100 km, este cel mai eficient model din segment. BMW i3 accelereaza pana la 100 km/h in 7,3 secunde.

Citeste si:

In timp ce puterea maxima de incarcare de la o sursa de curent continuu ramane de 50 kW, pentru modelele cu baterie marita, puterea de incarcare de la o sursa de curent alternativ a crescut la 11 kWh (fata de 7,4 kWh).

Versiunea cu baterie de 60 Ah sau 21,6 kWh se poate dovedi in continuare o alternativa mai interesanta pentru cei care acasa nu dispun de solutii de incarcare rapida. O priza casnica ofera o putere maxima de 2,6 kWh, ceea ce asigura o incarcare totala a bateriei in aproximativ 10 ore, astfel ca bateria de 21,6 kWh se dovedeste solutia ideala pentru o „incarcare peste noapte” de la o priza normala.