Cinci masini electrice care costa pana in 16.000 euro prin Rabla Plus

Rabla Plus ar putea demara la inceput de aprilie, precum anul trecut, cu un bonus de 45.000 lei la achizitia unei masini electrice. Iata ce modele eco au cel mai mic pret prin acest program.

Prin subventia oferita de statul roman, masinile electrice devin mai ieftine sau au acelasi pret cu modele cu motorizari pe combustibil.

Deja unii dealeri spun ca au epuizat cota alocata pentru Romania pentru anul acesta pentru un anumit model electric. Romanii au rezervat masinile electrice dorite si asteapta sa inceapa programul.

Smart EQ Cabrio - 15.900 euro cu TVA

Daca casati si o rabla (1.350 euro), pretul coboara la 14.550 euro cu TVA.

- motor electric 81 CP

Citeste si:
Compania auto care va produce doar mașini electrice din 2026
Compania auto care va produce...

- autonomie 160 km (WLTP)

- baterie 17.6 kWh

Smart EQ Forfour - 13.300 euro cu TVA

- motor electric 81 CP

Citeste si:
Au început programele ”Rabla Clasic” și ”Rabla Plus”: cum te înscrii
Au început programele ”Rabla...

- autonomie 160 km (WLTP)

- baterie 17.6 kWh

Volkswagen e-Up! - 13.100 euro cu TVA

- motor electric 83 CP

Citeste si:
O bicicletă electrică în schimbul mașinii vechi: ce țară pregătește...
O bicicletă electrică în...

- autonomie 258 km (WLTP)

- baterie 36,8 kWh

Smart EQ Fortwo - 12.700 euro cu TVA

- motor electric 82 CP

- autonomie 160 km (WLTP)

- baterie 17.6 kWh

Skoda Citigoe iV - 10.000 euro cu TVA

- motor electric 83 CP

- autonomie 258 km (WLTP)

- baterie 36,8 kWh

Cat te costa sa incarci o masina electrica? In Romania, tariful mediu pentru 1 kWh este 0,5 lei. Este cel mai mic pret pe care il putem plati pentru a incarca o masina electrica. Daca mergem la o statie de incarcare cu plata din Bucuresti, preturile ajung la 1 leu/kWh, 1,25 lei/kWh, 1,45 lei/kWh sau chiar 1,95 lei/kWh.

Daca va intrebati unde incarcati masina pe autostrazi, anul acesta ar trebui sa apara primele 20 de statii de incarcare pentru masini electrice pe Autostrada A1 si Autostrada A2, din fonduri nationale si europene.

Sursa foto: buffaloboy / Shutterstock
Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri