FIAT a supus atentiei noastre in ultimul an o serie de modele si concepte noi. Masinile sunt produse de nisa sau se adreseaza unor publicuri restranse, asa ca producatorul italian avea nevoie de nava amiral a noii generatii. FIAT Bravo pare sa fie aceasta masina si va fi prezentata cu ocazia targului auto de la Roma, din 29 ianuarie 2007. in showroomuri Bravo va ajunge cateva saptamani mai tarziu. Parca, pentru a ne asigura de intentiile sale, FIAT A construit masina intr-una dintre cele mai vechi uzine ale companiei.

Pentru ca Bravo are ca destinatie piata europeana, italienii l-au construit luand in calcul doua premise: frumusetea si fiabilitatea. Paternul vizual apartine Institutului de design FIAT si nu e de mirare ca transpira spirit auto italian.

Masina este prevazuta cu 5 usi si are un pic peste 4,3 metri lungime, iar capacitatea portbagajului depaseste 400 de litri. FIAT asigura viitori posesori ai modelului, ca Bravo are inglobate la bord cele mai noi tehnologii privind siguranta pasagerilor, controlul tractiunii, dar si echipamente si materiale care asigura confortul.

Este absolut necesar ca masina sa fie propulsata de o serie intrega de motaore care sa corespunda unui numar cat mai mare de clienti. Cele mai cunoscute motorizari pe care FIAT le-a gandit pentru Bravo sunt: popularul multijet diesel 1.9 litri, care produce 120 sau 190 CP in functir de preparare, nervosul 1.4 litri de 90 CP sau noul supraturat T-JET pe benzina care poape sa produca 120 sau 150 CP.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri