"Constructia circuitului va costa 12 milioane euro, bani care vor veni in totalitate de la firma noastra", a spus pentru NewsIn, Uwe Strohmeyer, managing director al Bucharest Ring, la evenimentul demonstrativ desfasurat duminica la care au participat 18 masini de curse in valoare totala de peste 5 milioane euro.

"Circuitul va avea o lungime totala de 3,2 kilometri, iar viteza medie pe un tur de pista va fi 150 kmh. Asta inseamna ca un tur de pista va putea fi parcurs intr-un minut si 15 secunde, ceea ce e foarte bine pentru spectatori, deoarece vor putea vedea masinile mai des.", a spus Hermann Tilke, proiectantul viitorului circuit din jurul Palatului Parlamentului.

El a adaugat ca linia de start va fi in zona Pietei Constitutiei, iar la cursa vor putea asista 100.000 de spectatori.

"Cea mai interesanta portiune va fi cea de coborare din zona parcului Izvor. In plus, merita spus ca vom avea doua curbe pe care pilotii le vor putea lua cu 200 km/h", a mai spus Tilke.

Cele mai ieftine bilete vor costa 20 de euro.

Lucrarile vor debuta inca din iarna aceasta cand se va incepe schimbarea asfaltului existent, cu unul special pentru curse. Pregatirile finale vor incepe cu patru saptamani inainte de cursa, cand se vor construi standurile si se vor monta peretii de protectie.

Cursa a fost deja inscrisa in calendarul FIA GT si va avea loc intre 18 si 20 mai 2007. Campionatul a ajuns in acest an la cea de-a zecea editie si reuneste atat masini de serie adaptate pentru curse, cat si masini construite exclusiv pentru intreceri.

Etapa de la Bucuresti va fi a treia din cele zece curse incluse in calendarul FIA GT 2007 si va cuprinde intreceri la trei clase: GT1, GT2 si GT3 plus o cursa din British Formula 3, competitie in care si-au inceput cariera piloti faimosi de Formula 1, cum ar fi Ayrton Senna sau Mikka Hakkinnen.

La cursa de la Bucuresti vor concura masini ale unor marci prestigiose, cum ar fi Lamborghini, Maserati, Aston Martin sau Porsche.

Investitorul Bucharest Ring a cumparat dreptul de a organiza cursa de la firma britanica SRO - promotorul campionatului FIA GT.