Cel de-al patrulea mare producator japonez de automobile, care se zbate sa recastige increderea clientilor pierduta in urma unui scandal petrecut cu cativa ani in urma, a raportat un venit net de 4,3 miliarde de yeni (aproximativ 35,8 milioane de dolari) in al treilea semestru al lui 2006, valoare care, cu un an inainte, consemna o pierdere pentru acelasi Q3.

Vanzarile trimestriale au crescut atingand valoare de 538,7 miliarde de yeni ( 4,48 miliarde de dolari), fata de 538,3 miliarde de yeni in anul anterior.

Compania a anuntat profit si pentru perioada aprilie-decembrie, raportand o pierdere neta de 11,8 miliarde de yeni (aproximativ 98,2 milioane de dolari), o imbunatatire fata de cele 68,1 miliarde de yeni corespunzatoare aceleiasi perioade a anului trecut.

In 2000, Mitsubishi Motors a recunscut ca a ascuns defecte de fabricatie timp de doua decenii opiniei publice, anuntand un lung sir de rechemari. In 2004 a dezvaluit ca a esuat in incercarea de a prezenta cu patru ani mai devreme toate problemele, existand mai multe defecte ascunse. Din acel moment vanzarile au scazut dramatic in favoarea rivalilor autohtoni Toyota Motor Corp. si Honda Motor Co..