Divizia de automobile a generat venituri de 9,778 milioane euro, inregistrand o descrestere de 2.8%, comparativ cu primul trimestru din 2006. Vanzarile la nivel mondial au inregistrat un declin de 3.8%.

Cresterea vanzarilor in afara Europei nu au compensat declinul. In Europa, vanzarile au scazut cu 8.5%, in timp ce in afara Europei, grupul a beneficiat de o crestere in volum, datorata mai ales vanzarilor de Megane si Logan.

In Romania, Dacia a inregistrat o scadere a vanzarilor in primul trimestru. Desi piata romaneasca este din ce in ce mai competitiva, Dacia ramane lider de piata, cu o pondere de 30% din piata.

Citeste si:

Renault continua progresul si in America, inregistrand cresteri de 28.4%, cele mai importante fiindfiind in Argentina, cu 50.3%, in Brazilia, cu 31.5% si in Venezuela, cu 71.5%. In Africa/Asia, unde piata a suferit o scadere cu 2.3%, vanzarile la Renault au inregistrat un declin de 4.2%.

Un analist al Merrill Lynch, Thomas Besson, a declarat ca prefera in continuare actiunile Renault in detrimentrul actiunilor Peugeot in urmatoarele 12 luni, in special datorita unei mai bune vizibilitati a startegiei si obiectivelor.

Grupul rival PSA Peugeot Citroen a anuntat ca vanzarile in primul trimestru al 2007 au crescut cu 6,5%, pana la 14,87 miliarde euro.Vanzarile diviziei de automobile au scazut cu 2,8%, pana la 9,778 miliarde euro, iar pe plan global vanzarile au scazut cu 3,8%.