Cel mai mare producator de masini din Coreea de Sud, Hyundai Motor Co, a anuntat miercuri ca a inregistrat o scadere a profitului operational in primele trei luni din 2007, pentru al patrulea trimestru consecutiv, fiind afectat de scaderea vanzarilor si de costul materiilor prime, relateaza Reuters citata de NewsIn.
Hyundai, care este al saselea producator de automobile din lume impreuna cu grupul afiliat Kia Motors Corp. a inregistrat un profit operational de 291,4 miliarde won (313.1 milioane dolari), depasind estimarile unui grup de opt analisti care, chestionati de Reuters, mizasera pe un nivel al profitului operational de 281 miliarde won.

Rezultatul din primul trimestru al 2007 este mult mai mic decat cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, de 335,5 miliarde won, precum si fata de rezultaul obtinut in ultimul trimestru al 2006, ce 306,7 miliarde won.

Profitul net inregistrat in primul trimestru al anului curent a scazut cu 10,2% in ciuda faptului ca Hyundai a redus pierderile derivative si a platit mai putine taxe.

Piata estimeaza ca producatorul automobilelor Sonata isi va imbunatati performantele in cursul acestui an mai ales datorita cresterii vanzarilor pe plan local, care aduc o cota de castig mai mare si a majorarii vanzarilor modelelor scumpe, precum Grandeur.

Actiunile Hyundai, evaluate la peste 14 miliarde dolari, s-au depreciat cu 1,9% in primul trimestru al 2007 in timp ce cota de piata a grupului sud-coreean a crescut cu 1,3%.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri