Biroul oficial al BMW Group este parte a BMW Group Central Eastern Europe care gestioneaza activitatile de import ale marcilor BMW si Mini in alte tari din regiune, precum Slovacia sau Bulgaria, potrivit NewsIn.

Prin deschiderea acestui birou BMW Group devine importator al marcilor grupului in timp ce Automobile Bavaria devine dealer si partener principal al biroului BMW, care va avea aproximativ 10 angajati. Unul din motivele pentru care BMW Group a decis sa intre cu reprezentanta proprie in Romania este pentru ca in felul acesta poate anticipa mai bine tendintele pietei, iar unul din avantaje va fi ca piesele de schimb vor putea ajunge la dealeri in mai putin de 24 de ore de la comanda.

Franz Jung, presedinte BMW Group Central Eastern Europe a spus ca piata romaneasca este cea mai dinamica din aceasta parte a Europei pentru BMW, datorita procentului de crestere din 2006. Reprezentantii BMW Group estimeaza ca vanzarile marcilor BMW si Mini se vor mari in ritmul cresterii economice prognozate si anume de 9-10 procente.

Biroul BMW va gestiona activitatile de import, marketing, comunicare si servicii post-vanzare, iar Automobile Bavaria se va ocupa in continuare in totalitate de comercializarea flotelor auto, a motocicletelor BMW si de contractele guvernamentale datorita contactelor foarte bune pe care compania le are.