Trelleborg Automotive, producator suedez de componente anti-vibratie pentru industria auto, a inaugurat joi in orasul Dej o linie de productie de componente pentru motoare si sasiuri, iar principalul client va fi pentru inceput Dacia
"Avem o platforma globala puternica ce va fi intarita si mai mult prin aceasta uzina (...) E important sa fim aproape de clientii nostrii din punct de vedere geografic, pentru a putea livra la timp ceea ce au nevoie. Aceasta linie de productie dovedeste angajamentul nostru pentru dezvoltarea segmentului automotive in Europa de Est ", a spus Peter Nilsson, presedinte al Trelleborg.

Fabrica produce componente de sustinere pentru motoare si sasiuri, iar compania a decis sa investeasca datorita cererii de pe piata. Uzina de la Dej va avea 100 de angajati pana la sfarsitul anului si va respecta cele mai dure standarde de mediu. "in momentul acesta avem cea mai moderna uzina din sector si avem si capacitatea de a face fata cererii in crestere", spune in comunicat, presedintele Trelleborg Automotive Europe, Henrique Fischer.

Suedezii au investit la Dej in jur de 10 milioane euro, iar fabrica se intinde pe 2,5 hectare din cele 40 ale parcului industrial Dej. Nordicii anuntau la finele anului trecut ca doresc sa-si restructureze divizia producatoare de componente auto si ca ar putea sa inchida cateva uzine din Occident pentru a muta productia in zone mai ieftine.

Trelleborg este unul dintre cei mai mari producatori europeni de componente anti-vibratie pentru automobile. Compania e parte a Trelleborg Group care a avut anul trecut vanzari de 2,7 miliarde euro si 23.000 de angajati.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri