"Stiu ce inseamna reabilitarea unei uzine, daca se vrea, la Craiova uzina ar putea ajunge sa produca 300.000 de automobile pe an la 18 luni de la preluare. Fabrica are o capacitate formidabila si daca o tinem asa, o tinem in paguba", a spus Stroe.

El a adaugat ca nu toate fabricile care produc pentru Ford in lume sunt fabrici profitabile si a subliniat ca e normal ca producatorii sa se orienteze catre piete cu mana de lucru mai ieftina, amintind ca la fel a facut si Renault cand a preluat Dacia, a inchis o unitate de productie din Belgia. El considera ca diferenta salariala intre noi si Occident se va mentine inca destul timp.

"Daca as fi membru al comisiei de privatizare al Daewoo as pune conditii pe cel putin zece ani de acum incolo, pentru a compensa o eventuala oferta financiara slaba", a mai spus vicepresedintele Dacia.

Citeste si:

In prezent fabrica de la Craiova are o capacitate de 150.000 de automobile anual, insa anul trecut a produs 25.000. in total, productia interna de automobile a crescut cu 9,6%, anul trecut, pana la 213.597 de unitati, aproximativ 90% fiind produse de Dacia.

Stroe a spus pentru NewsIn ca Dacia va produce la anul in jurul a 275.000 de automobile in Romania si aproximativ 350.000 un an mai tarziu. Anul acesta producatorul va fabrica la Pitesti in jurul a 225.000 de automobile, din care va exporta aproximativ 120.000.