Directorul executiv al Audi, Rupert Stadler, prezent la salonul auto de la Frankfurt, a adaugat ca se asteapta ca firma pe care o conduce sa atinga obiectivul legat de majorarea vanzarilor anuale pana la 950.000 de unitati in 2007, depasind performanta din 2006, cand a vandut 905.000 automobile.

Audi a anuntat la sfarsitul saptamanii trecute ca vanzarile au crescut cu 9,5% in primele opt luni ale anului, pana la 656.000 unitati, inregistrand insa o scadere a ritmului de crestere a vanzarilor in cursul ultimei luni luate in calcul, din cauza unei reduceri a pietei de baza a grupului, Germania, unde ciclul de viata al modelelor A4 se apropie de sfarsit.

Noua versiune A4 produsa de Audi, ce va fi prezentata cu ocazia acestui salon auto, va intra pe piata la sfarsitul lunii noiembrie, printre optiuni numarandu-se posibilitate de a alege intre cinci modele diferite de motor, pretul de catalog fiind de aproximativ 26.000 euro (35.850 dolari).

Citeste si:

Profitul net inregistrat de Audi in primul semestru al 2007 a crescut cu 67% pana la 679 milioane euro, datorita vanzarilor modelelor Q7 si TT, relateaza Reuters.

In ciuda faptului ca rivalii Mercedes-Benz si BMW sunt marci bine cunoscute in Statele Unite ale Americii, Audi nu a reusit insa la fel de bine sa isi impuna brandul si sa isi imbunatateasca vanzarile pe cea mai mare piata automobilistica din lume, acest factor afectandu-i cresterea.