"In 2008, vom produce aici inca doua modele. Unul va fi pick-up, iar celalalt un derivat din modelul brazilian Sandero, ambele fabricate pe aceeasi linie pe care se fabrica modelele actuale, berlina, MCV si VAN. Linia de asamblare este foarte flexibila, procesul de vopsire, spre exempplu, se face separat pentru diferitele tipuri de caroserie, insa, linia finala de fabricare permite asamblarea tuturor versiunilor de carosrie,", a mai spus Morillo, potrivit NewsIn.

Acesta a precizat ca, incepand de luni, productia la fabrica de la Mioveni, a ajuns la 1.050 de vehicule pe zi, respectiv circa 60-63 pe ora. "Nivelul de productie reprezinta o valoare medie pentru orice uzina moderna de automobile, indiferent de constructor. Cam acesta este nivelul in toate fabricile mari ale Renault", a explicat directorul uzinei de vehicule.

Sandero, prezentat in septembrie la salonul Auto de la Frankfurt, va fi primul model pe care Renault il lanseaza mai intai in afara Europei. Masina in cinci usi, derivata din platforma B0 a Logan, va fi produsa la uzina din orasul brazilian Curitiba, urmand a fi comercializata in Brazilia din decembrie, si apoi in Argentina. Sandero e un automobil de clasa mica, cu o lungime de 4,02 metri si un spatiu de depozitare de 320 litri in portbagaj. Spre comparatie, Logan berlina are 4,25 metri lungime, iar Logan break (MCV), 4,45 metri.

Citeste si:

Despre Logan Pick-up, Dacia anuntase luna trecuta ca il va produce din 2008 in Romania. Dacia a produs marti automobilul cu numarul trei milioane din istoria sa. Incepand din 2008, uzina Dacia de la Mioveni va ajunge la o capacitate de productie de 350 000 unitati/an. In aceste conditii, automobilul Dacia cu numarul patru milioane ar putea iesi de pe liniile de fabricatie inainte de sfarsitul actualului deceniu, estimeaza reprezentantii companiei.