Cea mai vanduta marca, potrivit raportului, a fost Toyota cu vanzari de 4.145 unitati, o crestere de 43% si o cota de piata de 11.67%. Pe locul doi s-a situat Ford cu vanzari de 3.337 unitati, o crestere de 23% si o cota de piata de 9.4%, urmat de Peugeot cu 3.036 unitati, Opel cu 2.922 unitati, Volkswagen cu 2.819 unitati, Citroen cu 2.256 unitati si Skoda cu 2.248 masini.

Marca Dacia, cu 2.141 unitati vandute, a depasit Renault care si-a gasit 2.105 clienti. Chrysler a incheiat topul primelor zece marci, cu aproape 2.000 de masini vandute..

"Vanzarile totale sunt in realitate mai mari deoarece exista cativa importatori care nu sunt membri ai uniunii", au declarat realizatorii acestui raport, Uniunea Importatorilor de Automobile din Bulgaria.

Citeste si:

Vanzarile de autocamioane si autobuze au atins 2.093 unitati in perioada ianuarie-septembrie. Compania Mercedes s-a situat pe primul loc, cu vanzari de 700 de unitati pe segmentul de autocamioane si 32 de autobuze. Iveco a raportat vanzari de 460 de autocamioane si 34 de autobuze, iar Volvo de 393 de autocamioane, potrivit Dnevnik.

In Bulgaria s-au vandut anul trecut 42.625 de masini, cu 27,5% peste cifrele din 2005. Peugeot a fost cea mai cautata marca de automobile din Bulgaria, cu 10,8% din piata