"Stim ca pietele vor fi dificile si concureta foarte puternica, dar avem o gama mare de produse", a spus Ghosn. "Sunt sectoare care merg mai bine ca altele, dar in ansamblu, sunt increzator ca vanzarile vor creste per ansamblu cu 10% in 2008", a adaugat presedintele Renault.

Pentru Ghosn, "esentiala este pastrarea unui plan echilibrat intre oportunitati si riscuri". Presedintele grupului a observat ca segmentul berlinelor de clasa mare este intr-o scadere mai pronuntata in Europa decat cea asteptata, dar in acelasi timp vanzarile masinilor de talie mica inregistreaza o crestere sustinuta.

Preseditele Renault a spus ca grupul a avut vanzari "rezonabile" in februarie, cu o crestere de 15% fata de aceeasi luna a anului trecut, "pe o piata mondiala modesta din punct de vedere a vanzarilor" .

Citeste si:

Presedintele grupului a subliniat ca pentru Renault este important "noul perimetru al grupului", realizat in urma acordului de parteneriat cu grupul rus Avtovaz, constructor al modelului Lada, din portofoliul caruia detine circa 25%.

Ghosn a accentuat ca "noua gama Lada se va construi pe platformele Renault", dar aceasta va ramane in continuare "o marca ruseasca".