Unitatea ceha Skoda Auto, a grupului Volkswagen AG a afisat joi o crestere de 44% a profitului net in 2007, sustinuta de vanzarile puternice la modele recent lansate, precum Roomster compact MPV, relateaza Reuters, citat de NewsIn.
Skoda a anuntat ca tinteste sa vanda peste 700.000 vehicule in acest an, fata de 630.000 de unitati in 2007, pe fondul unei cresteri in Europa Centrala si de Est care a compensat stagnarea pietelor din Europa de vest.

"Am majorat vanzarile cu aproape 18% in primele doua luni si evolutia pare buna si in martie", a declarat seful de vanzari si marketing din cadrul Skoda, Fred Kappler, in cadrul unei conferinte de presa. "Þinta minima pentru 2008 este de 700.000 de unitati".

Skoda, cea mai mare companie din Cehia din punct de vedere al vanzarilor si cel mai mare exportator, nu a oferit o previziune financiara pentru acest an, insa a atras atentia ca nivelul record al coroanei cehesti si scumpirea marfurilor va afecta rezultatele.

In 2007, producatorul de autoturisme a inregistrat castiguri de 16,0 miliarde coroane cehesti (980 milioane dolari) si vanzari de 222 miliarde dolari.

Skoda se bazeaza pe modelele Fabia si Octavia pentru o mare parte din vanzari, insa a beneficiat si din cresterea cererii pentru modelul Roomster, care este adresat soferilor tineri.

Skoda este una dintre cele mai puternice marci din cadrul Volkswagen, care a achizitionat compania in 1991. Grupul german tinteste vanzari de 8 milioane unitati pana in 2011.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri