Ferrari vrea ca in urmatorii trei ani sa comercializeze 40-50 de masini anual prin noul partener din Romania, Forza Rossa, a declarat Luca di Montezemolo, presedintele Ferrari.
In ultimii doi ani, prezenta Ferrari a crescut in Europa de Est cu peste 100%, Turcia fiind tara cu prezenta cea mai importanta, sustine presedintele companiei auto.

Acesta a explicat ca modelul Ferrari de comercializare presupune doua conditii "Ferrari nu vinde masini, ci vise si acorda o atentie deosebita clinetilor sai", a mentionat oficialul Ferrari.

El a adaugat ca Romania a fost aleasa pentru a se deschide noua reprezentanta pentru ca in ultimii trei ani, prin site-ul Ferrari s-a marit numarul de contracte ale persoanelor pasionate de aceste masini, cu proveninenta din Romania, intrucat exista o relatie deosebita intre cele doua tari, dar mai ales pentru ca Romania este o tara in crestere si are un potential ridicat in privinta posibililor clienti.

De asemenea, Luca di Montezemolo a declarat la inaugurarea noului service din Romania ca partenerul Forza Rossa, a fost ales deoarece are o capacitate la nivelul asteptarilor, precum si un inalt grad de profesionalism.

Luca di Montezemolo a mai spus ca vanzarile Ferrari pe plan modial au crescut ca urmare a dezvoltarii statelor emergente, intrucat in statele precum SUA, Marea Britanie sau Germania s-au mentinut relativ constante in ultimii ani.

Presedintele Ferrari a spus ca in Romania exista aproximativ 60 de masini Ferrari, insa a precizat ca vanzarea acestora nu a fost facuta in mod organizat. El a mai spus ca in 2007 au fost comercializate, pe plan modial, aproximativ 6.400 de masini.

Pe de alta parte, Montezemolo a infirmat informatiile aparute in presa straina si a spus ca nu va crea un model SUV si nici un model cu patru usi, pentru ca Ferrari doreste sa pastreze exclusivitate produsului sau, care are un caracter proununtat sportiv.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri