“Am trecut de numarul 100 de unitati livrate in luna mai. Am livrat deja 22 de unitati in primele 6 luni si probabil o sa ajungem la 35-40 livrate pana la sfarsitul anului. Am avut comenzi de peste 80, dar toata lumea le vroia inainte de vara si fabrica nu a putut face fata si am pierdut multi clienti asa”, a precizat Costache.

Profilul cumparatorului de Maserati este reprezentat de oamenii de afaceri intre 30-50 de ani, pasionati de automobilism, in cautare unei experiente unice la volan, care isi doresc o nota de exclusivitate oferita de marca in sine.

Timpul de asteptare pentru un model Maserati este intre 4-8 luni, iar cel mai dorit model Maserati este GranTursimo S.

“Aproape toti clienti aleg toate dotarile. Cel mai scump model este Quattroporte S care ajunge la 135.000 euro fara TVA, dar daca ne uitam la masinile de curse MC12 costa aproximativ un milion euro si sunt doar 13 unitati in lume”, a mai spus Costache.

Compania estimeaza afaceri de 4 milioane de euro anul acesta, in crestere cu 60% fata de anul trecut cand a raportat o cifra de afaceri de 2,5 milioane de lei.

Citeste si:

AutoItalia Group, importatorul Maserati pe piata locala, a comercializat anul trecut 22 de modele, in timp ce numarul contractelor incheiate a fost de 43 de unitati, in 2006 a vandut 16 unitati, iar in 2005 a livrat 11 masini.

Auto Italia a semnat la sfarsitul lui 2002 acordul de distribuitor unic al marcii Maserati.

Mike Costache ii ajuta pe posesorii de Maserati sa cumpere ambarcatiuni, intrucat este si reprezentantul local al companiei de ambarcatiuni de lux Sunseeker, Formula si Rinker, marci importate de compania bulgara LZ Yachting.

Potrivit lui Costache, “LZ Yaching a vandut in Bulgaria peste 70 de ambarcatiuni si anul acesta s-au extins si in Romania unde eu i-am ajutat pe cativa posesori de Maserati si prieteni de-ai mei sa-si comande un yacht sau un speed boat”.

LZ Yaching comercializeaza ambarcatiuni cu preturi pornind de la 50.000 euro pana la 1,4 milioane euro.