Profitul net al Goodyear a crescut pana la 75 milioane dolari, respectiv 31 centi/actiune in trimestrul al doilea din acest an, comparativ cu 56 milioane dolari, respectiv 26 centi/actiune in perioada echivalenta de anul trecut. Veniturile companiei au crescut cu 6,5%, pana la 5,24 miliarde dolari.

Cu excluderea elementelor exceptionale, Goodyear a afisat castiguri de 66 centi/actiune din operatiuni permanente, in conditiile in care analistii se asteptau la un castig mediu de 60 centi/actiune, potrivit Reuters Estimates.

Goodyear, cel mai mare producator de anvelope de pe piata SUA, anuntase, in iunie, investitorii ca se va extinde pe pietele sale cheie in urmatorii ani si ca vrea sa isi transfere jumatate din productia de anvelope in tari producatoare mai ieftine, pana in 2012.

Citeste si:

Cotatia actiunilor Goodyear a fost de 19,56 dolari, la inchiderea sedintei de tranzactionare de miercuri de pe piata new-yorkeza.

Titlurile producatorului de anvelope s-au depreciat cu 31% in trimestrul al doilea, iar la mijlocul lui iulie, actiunile se ieftinisera pana la 15,57 dolari, nivel minim nemaiatins din noiembrie 2006.