Vanzarile Mazda Romania, reprezentanta oficiala a constructorului auto japonez pe plan local, au avansat in primele sapte luni ale anului cu 341% fata de anul anterior, la 1558 de masini, potrivit reprezentantilor companiei.
Volumul de autovehicule vandute de constructorul nipon in Romania in perioada ianuarie-iulie 2008 este mai mare decat cel inregistrat in anii 2006 si 2007 cumulat.

"Vrem sa atingem o cota de 2% din piata vehiculelor de import, prin comercializarea in Romania a 5.000 de unitati in 2010”, a declarat Philip John Waring (Foto), vicepresedinte vanzari Mazda Motor Europe.

Compania a comercializat in luna iulie in Romania 207 de masini, reprezentand o triplare a vanzarilor fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Principalul model care a contribuit la volumul ridicat de vanzari inregistrat in iulie este Mazda3, cu 66 de unitati comercializate. Acesta este urmat de modelul de clasa B Mazda2 cu 55 de unitati, de Mazda6 cu 40 de unitati si de SUV-ul crossover CX-7 cu 32 de unitati.

Obiectivul companiei este acela de a creste numarul de puncte de vanzare Mazda, de la 15 in prezent la 25 in 2010.

Mazda Romania estimeaza o crestere a cotei de piata la 1,4% in 2009, in timp ce pentru anul acesta, obiectivul Mazda este sa atinga o cota de piata de 1,2% din piata autovehiculelor de import.

Mazda vrea sa vanda pe piata autohtona intre 6.500 si 8.000 de masini in anul 2015, prin extinderea retelei de distributie, care va ajunge la 30 de showroom-uri pana in acel an. Tinta de vanzari pentru 2008 este de 2.500 de unitati.

Mazda Romania a inregistrat vanzari de 1.351 de unitati in primul semestru din 2008, in crestere cu 369% fata de aceeasi perioada din 2007. Cele mai vandute modele in Romania in primele sase luni au fost Mazda3 cu 472 unitati, Mazda2 cu 392 unitati si Mazda6 cu 214 unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri