Producatorul de caroserii auto Eurobody estimeaza in acest an afaceri in crestere cu 80% fata de anul trecut, la 34 de milioane euro, ca urmare a extinderii retelei cu 7 noi centre de service si a cresterii productiei, potrivit companiei.
"In prima jumatate de an am realizat un venit de 12 milioane de euro, insa ne asteptam ca noile unitati de service pe care le inauguram in aceasta toamna sa ne confirme bugetele programate", a spus Ovidiu Vlad, director general Eurobody.

Eurobody detine in prezent trei centre de fabricatie, care vor produce in acest an un numar de aproximativ 2.600 de caroserii, fata de circa 1.500 realizate anul trecut.

Produsele sunt destinate transporturilor de marfuri generale, transporturilor frigorifice, si transporturilor de materiale de constructii, materii prime, vehicule, sau transporturi de urgenta. Compania produce caroserii hidraulice speciale, destinate constructiilor, industriei lemnului, transportului de vehicule, recuperarii de matariale, transport pentru constructii.

Noile centre de service se deschid la Bucuresti, Timisoara, Brasov, Ramnicu Valcea (incepand cu 1 septembrie), precum si la Bacau si Oradea (la sfarsitul lunii octombrie). Intreaga capacitate de service a Eurobody va putea astfel factura un total de circa 10.000 de ore de service, pentru intreg anul 2008. De asemenea, personalul companiei a crescut la 280 de angajati, fata de 210 tehnicieni inregistrati in 2007.

"In momentul de fata ne pregatim pentru a ne extinde vanzarile in statele vecine Ungaria, Serbia, Croatia, Bulgaria, Republica Moldova, Ucraina", a adaugat Vlad.

Compania s-a specializat in produsele care au cea mai raspandita cerere pe piata, precum caroseriile de transport marfuri generale, alimente sau bauturi, insa a preluat si comenzi speciale, de produse unicat.

Potrivid managerului Eurobody, piata de profil consemneaza in prezent o usoara scadere, ca urmare a stocurilor de autovehicule acumulate de dealeri.

"In principal in zona de constructii, unde nu au fost proiecte importante in acest an, distribuitorii de autovehicule au avut vanzari care au stagnat sau au crescut, lucru pe care l-am resimtit si noi. In schimb piata s-a orientat in special pentru produsele destinate transportului de bunuri de larg consum si alimente, comertul inregistrand cresteri spectaculoase, ca urmare crescand si nevoile de transport pe aceasta ramura", a mai spus Vlad.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri