Noua strategie low-cost a producatorilor francezi a fost dezvaluita la Salonul Auto de la Paris de Christian Streiff, presedintele grupului PSA, potrivit Automotive News Europe.

Actiunea PSA este similara cu cea a concurentului Renault.

Noul model low-cost Peugeot-Citroen ar putea fi fabricat la o uzina in Turcia sau Polonia si va fi destinat numai tarilor din Europa Centrala si de Est, Asia si Africa de Nord.

Citeste si:

In luna septembrie, producatorul francez anunta lansarea unei marci low-cost pentru Europa, posibil sub numele Talbot, grupul nedorind sa lanseze masini ieftine sub umbrela Peugeot sau Citroen, potrivit publicatiei franceze La Tribune.

Marca Talbot a fost cumparata de Peugeot in 1978 de la Chrysler si a fost in piata pana in 1992.

PSA Peugeot Citroen, al doilea constructor auto ca marime din Europa, estimeaza ca piata auto din vestul Europei va avea o evolutie negativa si prevede o scadere cu 4% a vanzarilor de automobile, in anul 2008.