Cumulat, in perioada ianuarie – octombrie, cel mai bine vandut model a fost Mazda3, cu un total de 741 de unitati, urmat de Mazda2 (728 de autovehicule), Mazda6 (391 de unitati) si CX-7 (313 de autovehicule).

Modelul care a contribuit in cea mai mare masura la crestere vanzarilor din octombrie a fost Mazda2, cu 89 de unitati comercializate, urmata de Mazda3 (59 de unitati), Mazda6 (42 de unitati) si 22 de unitati Mazda CX-7.

"Toate modelele din gama au o evolutie buna. Astfel, am fost nevoiti sa revizuim in crestere obiectivul de vanzari stabilit initial pentru acest an, de la 2.000 la 2.500 de unitati comercializate insa sunt sigur ca vom depasi chiar aceasta tinta, ajungand la un total de 2.700 de vehicule vandute in acest an", a declarat Cristian Rigu (foto), country manager Mazda Romania.

Citeste si:

Acesta mai spune ca reteaua de distributie isi va extinde aria de acoperire, un nou dealer Mazda urmand sa isi deschida portile in urmatoarele luni – Anvelo Centre din Oradea. Astfel, numarul total de puncte de vanzare Mazda in Romania ajunge la 16.

Mazda vrea sa vanda pe piata autohtona intre 6.500 si 8.000 de masini in anul 2015, prin extinderea retelei de distributie, care va ajunge la 30 de show-room-uri pana in acel an.