Mazda si-a triplat vanzarile in Romania in primele 10 luni comparativ cu 2007, ajungand in prezent la 2.291 de unitati comercializate, iar in octombrie a vandut 218 autovehicule, reprezentand o crestere de 77,2% fata de perioada similara a anului trecut.
Cumulat, in perioada ianuarie – octombrie, cel mai bine vandut model a fost Mazda3, cu un total de 741 de unitati, urmat de Mazda2 (728 de autovehicule), Mazda6 (391 de unitati) si CX-7 (313 de autovehicule).

Modelul care a contribuit in cea mai mare masura la crestere vanzarilor din octombrie a fost Mazda2, cu 89 de unitati comercializate, urmata de Mazda3 (59 de unitati), Mazda6 (42 de unitati) si 22 de unitati Mazda CX-7.

"Toate modelele din gama au o evolutie buna. Astfel, am fost nevoiti sa revizuim in crestere obiectivul de vanzari stabilit initial pentru acest an, de la 2.000 la 2.500 de unitati comercializate insa sunt sigur ca vom depasi chiar aceasta tinta, ajungand la un total de 2.700 de vehicule vandute in acest an", a declarat Cristian Rigu (foto), country manager Mazda Romania.

Acesta mai spune ca reteaua de distributie isi va extinde aria de acoperire, un nou dealer Mazda urmand sa isi deschida portile in urmatoarele luni – Anvelo Centre din Oradea. Astfel, numarul total de puncte de vanzare Mazda in Romania ajunge la 16.

Mazda vrea sa vanda pe piata autohtona intre 6.500 si 8.000 de masini in anul 2015, prin extinderea retelei de distributie, care va ajunge la 30 de show-room-uri pana in acel an.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri