Vanzarile de SUV-uri Mercedes-Benz in Romania au crescut cu 18% anul acesta in perioada ianuarie-octombrie, la 572 de unitati, fata de 485 unitati in primele 10 luni din 2007.
SUV-urile Mercedes-Benz comercializate anul acesta in primele zece luni pe plan local au fost GLK - 18 unitati, ML - 401 unitati (+13,6%), GL – 116 unitati (+12,6%), G – 7 unitati si Clasa R – 30 unitati (+3,4%).

In luna octombrie, Mercedes a lansat in Romania modelul GLK, la preturi incepand de la 36.480 pana la 38.500 euro, fara TVA.

Compania se asteapta pentru modelul GLK la o cota de 12% pe segmentul SUV-urilor compacte, potrivit lui Valeriu Zaharia, sales&marketing manager Mercedes-Benz Cars - Mercedes-Benz Romania.

Mercedes-Benz Romania estimeaza vanzari de 900 unitati pana la sfarsitul lui 2009 pentru SUV-ul GLK.

Noul GLK dispune de doua motorizari pe benzina si una diesel.

Versiunea diesel GLK 320 CDI 4MATIC are un motor in 6 cilindri de 165 KW (224 CP) si un pret de 38.500 euro fara TVA.

Modelele pe benzina GLK 280 4MATIC de 231 CP si GLK 350 4MATIC de 272 CP, au un pret de 36.480 fara TVA, respectiv 38.480 euro fara TVA.

Cel mai performant model este GLK 350 4MATIC care dispune de un motor V6 de 3,5 litri benzina 272 CP si atinge 100 km/h in 6,7 secunde. Viteza maxima este de 230 km/h. Motorul Euro 5 consuma 8,4 litri extraurban si 14,5 litri urban.

SUV-ul GLK dispune de tractiune integrala si de transmisie automată, 7-trepte, 7-G-TRONIC.

Vanzarile Mercedes-Benz in Romania au crescut cu 27,5% in primele zece luni ale anului, la 2.535 de unitati. Cele mai vandute modele in primele 10 luni au fost Clasa C cu 631 unitati, crestere de 16,6%, Clasa E cu 406 unitati, avans de 43% si ML cu 401 unitati livrate, crestere de 13,6%.

Anul trecut au fost livrate in Romania 6.903 de autovehicule Mercedes-Benz, reprezentand o crestere de 65% fata de 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri