Mazda a comercializat in ianuarie 97 de unitati in Romania, inregistrand o cota de piata de 1,6%, in crestere cu 0,65 puncte procentuale fata de aceeasi perioada din 2008, potrivit companiei.
Modelul care a inregistrat cea mai mare crestere, de 85%, comparativ cu aceeasi luna din 2008 a fost Mazda6 cu 24 de unitati comercializate. Mazda3 a fost comercializat in 41 de exemplare, iar Mazda CX-7 in 19 unitati.

“Rezultatele din ianuarie indica primele efecte pozitive ale noii oferte de finantare cu o dobanda de 2,99%. Campania este foarte bine primita de cumparatorii nostri, iar acest fapt ne ofera o perspectiva optimista asupra lunilor care urmeaza ”, a precizat Cristian Rigu, Country Manager Mazda Romania.

Unul dintre obiectivele Mazda in 2009 este de a realiza o cota de piata de 1,5% pentru intregul an, indiferent de evolutia din punct de vedere al volumelor de vanzari.

Pe parcursul anului 2009, patru noi puncte de vanzare Mazda vor creste reteaua de dealeri la un total de 20 de locatii in Romania.

“Profitabilitatea dealerilor este prioritatea noastra… Este mai important ca niciodata ca, in aceste momente, dealerii Mazda sa aiba o incarcare cat mai redusa din punct de vedere financiar”, a spus Cristian Rigu.

Anul trecut, Mazda a comercializat in Romania 2.537 de autovehicule, o crestere cu 147% fata de anul anterior, cand s-au vandut 1.028 de vehicule.

Modelele care au totalizat cele mai mari vanzari anul tecut au fost Mazda3 ( 840 de unitati) si Mazda2 (812 unitati). Alte modele care au contribuit semnificativ la vanzarile din 2008 au fost Mazda6 (425 unitati) si CX-7 (333 unitati).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri