Insolventa ar putea fi o optiune pentru constructorul auto Opel, ce se confrunta cu probleme financiare, insa acest lucru nu inseamna neaparat un faliment al companiei germane, a declarat ministrul de finante Wolfgang Schaeuble, scrie NewsIn.
"In cazuri precum cel al Opel, trebuie sa fie luata serios in calcul intrarea sub legea insolventei. Legislatia moderna a insolventei nu este intocmita pentru distrugerea, ci pentru conservarea activelor", a declarat Schaeuble pentru cotidianul economic Handelsblatt.

"In perceptia publicului, insolventa este adesea asociata cu ruina sau falimentul, insa aceasta perceptie este gresita. Trebuie sa intelegem ca, pentru a supravietui unei asemenea crize, regulile moderne de insolventa sunt o solutie mai buna decat preluarea unei participatii de catre stat", a adaugat acesta.

GM Europe a inaintat un plan de salvare pentru Opel saptamana trecuta, ce presupune ca divizia Germana va fi partial desprinsa de compania mama.

Insa ministrul german de finante, Peer Steinbrueck, a declarat joi ca planul nu reprezinta o baza pe care guvernul sa ia o decizie in legatura cu acordarea unui ajutor pentru compania auto. Opel solicita ajutoare si din partea guvernelor europene.

Merkel a mentinut posibilitatea acordarii unui ajutor pentru companie, posibil sub forma unor garantii, insa a precizat ca alti ministrii inca examineaza planul Opel. Acestia vor sa evite ca fondurile acordate de Germania sa se intoarca spre General Motors.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri