In primele cinci luni marca Chevrolet a inregistrat 1.434 de unitati vandute pe piata romaneasca, in scadere de la 4.271 in perioada similara din 2008.

In Europa de vest, in primele patru luni ale anului 2009, cota de piata Chevrolet a crescut cu 0,27 de puncte, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 1,27.

In Franta, Germania si Italia, unde consumatorii au profitat de proiectele guvernamentale de stimulare s-au vandut modelele mici Spark si Aveo.

In Spania, o piata care a inregistrat o scadere semnificativa in ultimele luni, cota de piata Chevrolet a crescut cu 0,6 puncte, comparativ cu primele patru luni ale anului 2008, ajungand la 1,68%.

In toata Europa, cota de piata Chevrolet a inregistrat o usoara scadere de 0,1 puncte, ajungand la 2,1 la suta in primele patru luni ale anului 2009, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Acest fapt poate fi atribuit pietelor din Rusia si Ucraina, care au inregistrat o scadere puternica in ultimele luni. In ciuda conditiilor dificile de pe piata, Chevrolet ramane marca straina numarul unu in Rusia pentru al doilea an consecutiv.