Noua generatie Mazda 3 costa de la 14.890 euro cu TVA, cu 5% mai putin decat la lansarea pe piata romaneasca, pentru motorizarea de 1,6 litri benzina 105 CP.
“Mazda3 este modelul preferat de clienti atat in Romania, cat si la nivel mondial. Prin restructurarea listei de preturi ne propunem sa facem si mai accesibil noul model”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda.

Noua Mazda3 beneficiaza standard de radio CD compatibil MP3, sistem de aer conditionat, geamuri fata actionate electric, computer de bord, oglinzi exterioare reglabile electric, inchidere centralizata cu telecomanda, sase airbag-uri, sistem ABS, EBD (distributia electronica a fortei de franare), directie asistata electric, TCS si DSC (sisteme de control al tractiunii si al stabilitatii) si asistenta la franarea de urgenta (ESS).

Optional, in functie de vesiune, noua Mazda3 poate fi echipata cu senzori de ploaie si de lumina, faruri Bi-Xenon adaptive, senzori de parcare, cruise control, comenzi audio pe volan, sistem de acces si pornire fara cheie, sistem de monitorizare a zonei din spatele autovehiculului (RVM) si sistem de navigatie.

Noua Mazda 3 sedan dispune de doua motorizari pe benzina, 1,6 litri 105 CP, 2,0 litri 150 CP si doua diesel de 109 CP si 150 CP, in timp ce varianta sport (5 usi) are in plus si motorizarile de 185 CP diesel si 260 CP benzina.

Versiunile hatchback si sedan au aceleasi preturi. Motorizarea de 185 CP diesel costa 24.390 euro cu TVA.

Anul trecut, Mazda a comercializat in Romania 2.537 de autovehicule, o crestere cu 147% fata de anul anterior, cand s-au vandut 1.028 de vehicule.

Modelele care au totalizat cele mai mari vanzari anul tecut au fost Mazda3 ( 840 de unitati) si Mazda2 (812 unitati). Alte modele care au contribuit semnificativ la vanzarile din 2008 au fost Mazda6 (425 unitati) si CX-7 (333 unitati).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri