Insight a fost in aprilie cea mai vanduta masina in Japonia cu 10.481 unitati. In Europa, Insight a fost cel mai dorit model hibrid.

Disponibil cu echiparea Elegance in Romania, Insight dispune de sistemul VSA (Controlul tractiunii si stabilitatii), 6 airbaguri, jante aliaj, faruri HID (Xenon), senzori lumina si ploaie, control automat al vitezei de croaziera si comenzi audio pe volan, intrare USB, oglinzi si geamuri electrice, climatizare automata.

Motorizarea respecta normele Euro 5 si beneficiaza de garantie standard de 8 ani sau 160.000 km pentru sistemul IMA (Integrated Motor Assist).

Insight dispune de un motor de 1,3 litri benzina 85 CP si de un motor electric de 13 CP. Motorul electric are rolul de a reduce consumul Insight si de a adauga putere. Cu cele doua motorizari masina dispune de 98 CP. Consumul mediu este de 4,6 litri la 100 km.

Masina atinge 100 km/h in 12,5 secunde.

“Alocarea de unitati pentru Romania pana la sfarsitul anului este relativ redusa, datorita cererii ridicate de pe alte piete, dar am incercat sa urgentam livrarea primelor unitati, ca urmare a interesului manifestat si la noi, inca de la anuntarea modelului de anul trecut”, a declarat Ovidiu Repanovici, sales&marketing manager al Honda Trading Romania.

Primul client pentru Honda Insight este compania Tetra Pak Romania, parte a grupului Tetra Pak South Eastern Europe cu birouri in Atena, Nicosia, Bucuresti, Chisinau si Sofia.