Desi nu exista informatii oficiale despre viitorul Logan break, francezii de la Renault fiind foarte secretosi in ceea ce priveste modelele produse la Pitesti, scurgeri de informatii apar pe site-urile specializate in automobile din Franta. Situatia este similara cu cea intalnita la aparitia Loganului Sedan anul trecut, cand doar pentru Romania era „secreta“ forma masinii. Oricum, break-ul starneste si mai mult interes, fiindca poate avea un succes si mai mare decat modelele aparute deja pe orice piata, datorita formei ce-i permite sa fie o adevarata masina de familie. Exemplul Opelului Astra Caravan in Germania este sugestiv, aceasta fiind cea mai vanduta masina familiala din clasa ei.

Potrivit jurnalistilor francezi, modelul break va fi prezentat oficial anul viitor la Salonul International de la Paris - Mondialul Automobilului.

El va avea cinci usi, cinci scaune, si, ceea ce este mai important pentru o familie mare, ii pot fi adaugate doua scaune suplimentare. Modelul de baza va costa, in Franta, 8.250 euro si va avea in dotare doua airbaguri si ABS.

O alta deosebire fata de piata romanesca (unde nu este obligatorie dotarea automobilelor cu airbaguri si ABS), in Occident se va oferi o garantie de 3 ani sau 100.000 km standard.

In Romania, pentru aceasta garantie se va plati suplimentar.

Tot in Occident, Loganul are motoare ce respecta normele de poluare Euro IV, spre deosebire de Romania unde motoarele respecta doar normele Euro III. De asemenea, francezii ofera versiunea Dieselul in Occident, la aceeasi cilindree, dar cu 5 CP mai mult ca in Romania, unde motorul are 65 CP.

Presa franceza anunta ca Dacia va introduce in 2007 un motor Diesel de 85 CP.

O alta masina din segementul ieftin, Renault Clio Symbol, ofera pe langa modelul Diesel de 65 CP si o motorizare pe motorina de 80 de CP.