Grupul auto a precizat ca operatiunea vizeaza 344.000 de automobile din modelul Odyssey si 68.000 de masini Element, produse in 2007 si 2008, potrivit NewsIn.

"Honda a primit plangeri de la consumatori care au remarcat ca pedalele de frana sunt moi sau coboara treptat inainte ca vehiculul sa se opreasca", a explicat constructorul auto, intr-un comunicat in care anunta ca va actiona in sensul modificarii sistemului de asistenta pentru stabilitatea autovehiculului.

Acest sistem poate lasa aerul sa intre, ceea ce ar cauza aceste probleme, considera grupul Honda, care nu a precizat daca defectiunea a provocat accidente. Proprietarii automobilelor respective sunt invitati sa se prezinte la dealerii auto pana la finalul lui aprilie.

In februarie, Honda a extins la inca 420.443 de automobile din SUA si Canada operatiunea de rechemare in service a unor modele produse in 2001 si 2002, pentru a le inlocui sistemul de umflare a airbag-ului de pe partea soferului.

Rechemarile anuntate de Honda vind dupa problemele grave cu care se confrunta alt constructor auto japonez, Toyota, care a rechemat deja peste 9 milioane de masini pe plan mondial in ultimele luni.