Nissan 370Z Roadster are aceeasi motorizare ca modelul 370Z Coupe V6 3,7 litri 328 CP cu tehnologie VVEL (Variable Valve Event Lift).

Cu o masa mai redusa, un centru de greutate mai coborat, avand ampatamentul mai scurt si ecartamentul mai lat, noul 370Z Roadster este si mai agil decat predecesorul sau.

Atat cu transmisia manuala in sase trepte cat si cu cea automata cu sapte rapoarte, viteza maxima este de 250 km/h. Demarajul 0-100 km/h se realizeaza in 5,5 secunde cu transmisie manuala si in 5,8 secunde cu transmisia automata.

Folosind transmisia manuala in sistemul sportiv S-Mode se activeaza automat tehnologia SRC (Syncro Rev Control). Aceasta face ca turatiile sa fie la nivelul ideal la schimbarea treptelor de viteza. Senzorii plasati pe maneta schimbatorului si pe ambreiaj monitorizeaza intentiile soferului, actionand acceleratia la retrogradare si pastrand turatia constanta la trecerea in treapta superioara. Folosind si viteza masinii, sistemul “stie” daca soferul se pregateste pentru un viraj rapid sau doar pentru o manevra de parcare.

Transmisia automata cu 7 rapoarte permite si schimbarea secventiala a treptelor, actionand fie maneta schimbatorului, fie padelele de la volan. Chiar si in acest caz, sistemul DRM (Downshift Rev Matching) actioneaza acceleratia la retrogradare pentru a asigura schimbari impecabile ale treptelor de viteza.

Nissan 370Z Roadster este disponibil intr-o unica varianta de echipare, Pack si avand ca unic optional pachetul Premium, care contine jante din aliaj de 19” si sistemul de navigatie Nissan Connect Premium. Pretul este de 46.190 euro pentru versiunea cu transmisie manuala si de 48.690 euro pentru versiunea cu transmisie automata.

Suspensiile au fost revizuite, fiind mai usoare si oferind o tinuta laterala superioara. Bara anti-ruliu este de asemenea mai usoara cu 35% si totusi mai eficienta... in total, 370Z Roadster este mai usor cu 97 kg decat 350Z Roadster si cu doar 28 kg mai greu decat 370Z Coupe. Rigiditatea torsionala anterioara a crescut cu 40%, iar cea posterioara cu 45%.

In 20 de secunde, plafonul actionat electric se deschide complet si transforma modelul sport pur-sange, cu doua locuri si tractiune spate, intr-un roadster. Acoperisul se actioneaza complet automat, fara fixari suplimentare manuale, la viteze de pana la 5 km/h. Noul plafon este mai silentios datorita noii pompe hidraulice, lasa mai putin zgomot sa patrunda in habitaclul inchis si izoleaza termic mai bine.

Pentru ca performanta dinamica este la acelasi nivel: 370Z Roadster a fost proiectat de la inceput ca o decapotabila tocmai pentru a pastra intact spiritul Z. Cu acest model, Z sarbatoreste 40 de ani de istorie.

Nissan a lansat in Romania in luna mai si noile Pathfinder si Navara. Cel mai mic pret de pornire este de 29.570 euro cu TVA pentru Navara King Cab.

Nissan lanseaza in Romania noile Pathfinder si Navara

Nissan lanseaza in Romania noile Pathfinder si Navara