Spotul, avand o durata de 30 de secunde, a fost dezvoltat in Germania si prezinta noua Mazda3, cel mai popular model din gama.

Spotul 3D Mazda3 va fi difuzat inaintea tuturor filmelor care vor fi vizionate in format 3D in Sala Mazda. Productia cinematografica alaturi de care a fost prima data difuzat clipul publicitar este „Calatorie in Africa”.



Compacta Mazda3 este cel mai bine vandut model al constructorului japonez, cu peste 2.000.000 de unitati comercializate de la lansarea primei generatii. Noua Mazda3, lansata anul trecut este deja apreciata la nivel global, primind 23 de premii.

Sala Mazda din cadrul Cinema City Cotroceni a fost inaugurata in luna decembrie a anului trecut si este primul proiect de comunicare de o asemenea amploare a unui brand auto din Romania. Sala are o capacitate de 216 locuri si este personalizata atat la interior prin pozitionarea logo-ului Mazda pe pereti si pe tetierele scaunelor, cat si in zona de acces a cinematografului si la intrarea in sala.