Renault a lansat pe piata romaneasca in mai noile Trafic si Kangoo Express Maxi, iar luna aceasta noul Master, pentru care se primesc deja comenzi.
Pretul de lansare pentru noul Master incepe de la 20.336 euro cu TVA; pret valabil pentru versiunea Sasiu Cabina Simpla, 2.3 dCi 125 C.

Noul Master, modelul de referinta al noii game de utilitare Renault, propune un design care reflecta robustetea, iar pozitia la volan ofera o ergonomie mai buna, pentru un confort maxim. Noul Master dispune, de asemenea, de un sasiu care imbina eficienta si confortul, indiferent de incarcare.

Echipat cu noul motor 2.3 dCi, care respecta normele de depoluare Euro5, noul Master propune trei niveluri de putere: 100, 125 si 150 CP. Cu un consum mai mic cu 1 l/100 km fata de versiunea precedenta, care incepe de la 7,4 l/100 km, noul Master este leader de piata si in ceea ce priveste motorizarile economice si ecologice. De asemenea, costurile de intretinere au fost reduse cu 27%.

Datorita noului motor cu propulsie, gama se imbogateste cu inca o dimensiune care ofera un volum util de pana la 22 m3 si o versatilitate extrem de mare: peste 350 de versiuni disponibile.

Noul Master dispune si de un sistem performant de climatizare, cu comenzi electrice precise si usor de utilizat, iar izolarea termica si fonica a cabinei este deosebit de eficienta. Toate motorizarile disponibile pe noul Master sunt echipate cu un amortizor care filtreaza vibratiile.

De asemenea, echipamentele disponibile la bordul noului Master sunt: cheie de acces maini libere, faruri de viraj, echipament audio complet, sistem de navigatie Carminat TomTom cu IQ Routes

Noul motor 2.3 dCi este conceput special pentru a raspunde nevoilor specifice ale unui vehicul utilitar, cu trei niveluri de putere (100, 125 si 150 CP), si este identic pentru versiunile cu tractiune si cele cu propulsie. Noul Master dispune de un tren de rulare pseudo Mac Pherson cu bara anti-ruliu in serie, care garanteaza o stabilitate foarte buna.

Pentru toate motorizarile, noul Renault Master propune o cutie de viteze mecanica in 6 rapoarte. Toate motoarele existente pe noul Master raspund normelor de depoluare Euro5.

Noul model vine cu ABS cu repartitor de franare, AFU (asistenta la franarea de urgenta) si MSR (reglarea cuplului motor), ESC adaptativ in functie de greutate; faruri de viraj fixe; echipamente pentru protejarea bunurilor in zona de incarcare.

Noul Master este produs in exclusivitate la uzina SOVAB din Batilly, Franta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri