Constructorul auto japonez Honda a anuntat ca va lansa in 2012 un model de autovehicul hibrid care se poate reincarca la reteaua electrica si unul cu propulsie integral electrica, pentru a-si consolida pozitia in fata grupurilor concurente, transmite Reuters, citat de Mediafax.
Honda intentioneaza sa vanda incepand cu 2012, in Japonia si SUA, un autovehicul hibrid care se poate reincarca la reteaua electrica si unul cu propulsie integral electrica, a declarat Takanobu Ito, directorul executiv al companiei.

Tot in 2012, producatorul auto va lansa in Europa un model de clasa mica, propulsat de un motor diesel.

Compania a anuntat, totodata, ca vrea sa construiasca o fabrica de motociclete in Indonezia, in 2011, si ca dezvolta un produs pentru a concura pe piata chineza a bicicletelor electrice.

Honda a fost in ultimii zece ani unul dintre putinii producatori auto care au comercializat masini cu propulsie hibrida, pe benzina si electrica. Compania a decis in 2008 sa renunte la dezvoltarea de motoare diesel pentru masinile mai mari, preferand sa construiasca sisteme hibride noi si mai puternice.

Mai muti producatori auto, precum Volkswagen si Hyundai, se pregatesc sa comercialize masini hibride considerate mai eficiente decat cele ale Honda si dezvolta autovehicule electrice in asteptarea unor conditii de piata mai favorabile.

Honda este un militant consecvent pentru propulsia auto pe baza de hidrogen, tehnologie fara emisii poluante.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri