„In functie de evolutia situatiei economice dorim sa construim un sediu in Bucuresti care sa cuprinda birouri, service roti (industriale si auto), service mentenanta camioane, servicii ITP etc. Valoarea investitiei se cifreaza la aproximativ 500.000 euro”, a declarat pentru Wall-Street Nicolae Popescu, general manager al companiei AVE Intermed.

Compania va deschide in acest an un punct de lucru in Constanta si anul viitor unul in Brasov.

Piata de anvelope industriale ar putea ajunge anul acesta la 24.000 de unitati, in scadere cu 20% fata de anul trecut. In 2009, piata a fost de 30.000 de unitati, iar in 2008 de 35.000 de unitati.

AVE Intermed si-a mentinut in Q1 cota de piata iar la sfarsitul Q2 volumul vanzarilor de anvelope industriale realizat de Ave intermed a fost egal cu cel realizat in aceeasi perioada a anului 2009. “Speram sa obtinem in 2010 acelasi volum al vanzarilor de anvelope industriale ca si in 2009 ceea ar insemna o crestere a cotei de piata pana la 12,5% pentru anul 2010”, a declarat Nicolae Popescu.

Compania mizeaza anul acesta pe vanzarea a 3.000 de anvelope industriale. In 2009, compania a comercializat 3.100 de unitati (cota de piata 10%), iar in 2008 a vandut 3.600 anvelope industriale (cota de piata 10%).

Criza financiara determina romanii sa renunte la calitate si sa se orienteze catre produse ieftine.
Managerul Ave Intermed spune ca aceasta decizie ii va costa pe termen mediu si lung.

Citeste si:

“Perioada economica dificila actuala a generat in cadrul majoritatii companiilor necesitatea de reducere masiva a cheltuielilor. In acest context, cei mai multi dintre consumatori s-au reorientat catre produse si servicii mai ieftine. Daca acum cativa ani, consumatorul roman incepuse sa inteleaga si sa aprecieze calitatea, in prezent, romanii coboara standardele si opteaza pentru varianta cea mai ieftina. Din pacate, produsele ieftine determina reducerea costurilor pe termen scurt, insa genereaza cheltuieli suplimentare pe termen mediu si lung. O anvelopa de calitate inferioara, chiar daca are un pret mai mic la achizitie, nu scade costurile de intretinere ba chiar le poate creste, in anumite situatii”, a precizat Nicolae Popescu.

Pentru a raspunde noilor tendinte furnizorul de anvelope a adus produse cu un pret mai mic. “Dupa identificarea modificarii radicale a comportamentului clientilor, am lansat doua directii de business: am introdus pe piata doua branduri de anvelope industriale cu un raport calitate/pret mai scazut si am initiat un program complex de informare a consumatorilor in legatura cu dezavantajele pe termen mediu si lung generate de produsele ieftine: costurile mari de utilizare, mentenanta si reparatii”, mai spune directorul Ave Intermed.

Circa 80% din vanzarile de anvelope industriale ale Ave Intermed apartin brand-ului Marangoni. “Ca urmare a solicitarilor venite din piata pentru anvelope industriale mai ieftine, incepand cu anul 2008, comercializam anvelope Orbit (China) si Magna Tyres (Olanda) al carui distribuitor unic in Romania am devenit chiar din luna iulie a acestui an. Vanzarile insumate din aceste game de anvelope reprezinta in prezent 20% din vanzarile noastre de anvelope industriale”, a adaugat directorul companiei.

Ave Intermed are sediul central in Bucuresti (1.200 anvelope industriale in stoc, presa fixa si mobila) si puncte de lucru in Cluj, Timisoara si Iasi (cate 300 anvelope in stoc si prese fixe).