Seria limitata este un omagiu adus primului Speedster care se numea 356.

Porsche 911 Speedster va avea debutul mondial la inceputul lunii octombrie la Salonul Auto de la Paris.

Fata de celelalte modele Speedster parbrizul are inaltimea redusa cu 60 de milimetri si este mai inclinat. Conturul drept al top-ului manual cu design sport si carcasa dubla “double-bubble” pentru soft-top, definesc, profilul noului 911 Speedster.

Caroseria este latita in spate cu 44 de milimetri.

Motorul Boxer de 3,8 litri genereaza 408 CP, cu 23 CP mai mult decat 911 Carrera S.

Transmisia puterii pe puntea spate cu diferential blocabil in standard, are loc prin intermediul cutiei de viteze Porsche cu dublu ambreiaj (Porsche-Doppelkupplungsgetriebe - PDK) cu sapte trepte de viteza. De asemenea incluse in echiparea standard sunt sistemul Porsche Active Suspension Management (PASM) si sistemul de franare ceramic Porsche (PCCB).

Modelul actual Speedster a fost conceput de Porsche Exclusive – compania proprie a producatorului, specializata in personalizarea modelelor Porsche si dezvoltarea masinilor de serie redusa.

Citeste si:

911 Speedster constituie o introducere a aniversarii de 25 de ani a Porsche Exclusive, care va fi celebrata in anul 2011.

Nota sportiva este accentuata prin culoarea “Pure Blue”, conceputa exclusiv pentru Speedster, si care ofera un contrast fascinant cu farurile frontale fumurii, inelele negre ale blocurilor optice din fata, cadrul negru al parbrizului, precum si cu alte aplicatii negre.

La cerere, Speedster este disponibil, fara cost suplimentar, si in culoarea „Carrara White“. In plus, dispune de o masca frontala speciala, praguri exterioare specifice si o masca posterioara distincta.

Seriile Speedster au fost initiate in anul 1953 cu o masina sport purista avand la baza modelul Porsche 356 si care dispunea de doua scaune sport tip scoica, usi cu geamuri laterale cu posibilitate de deschidere din material plastic si parbriz mai scurt, curbat elegant.

In 1988 Speedster-ul care avea la baza 911 Carrera si-a sarbatorit revenirea, avand o caracteristica suplimentara: carcasa top-ului dispunea pentru prima data de structura dubla specifica “double bubble”. La fel, si pentru urmatoarea generatie 911 Carrera, a fost lansat in 1993/1994 un nou Speedster.