Productia modelului Chevrolet Orlando a debutat in octombrie, iar autovehiculul urmeaza sa fie lansat pe piata in Europa la inceputul anului 2011.

Modelul vine cu trei motorizari unul pe benzina si doua diesel.

Toate motoarele sunt amplasate transversal, au 4 cilindri si doua axe cu came in chiulasa, 16 supape si injectie de carburant multipunct sau, in cazul motoarelor diesel, tehnologie common rail. Toate motoarele au blocul din fonta si chiulasa din aliaj.

Citeste si:

Singurul motor pe benzina disponibil la lansare are o cilindree de 1,8 litri si dezvolta 141 CP la 6200 rpm si genereaza un cuplu de 176 Nm la 3800 rpm. Viteza maxima a acestei versiuni este de 185 km/h.

Cele doua motoare diesel au ambele aceeasi capacitate cilindrica, dar sunt proiectate astfel incat puterile si caracteristicile de rulare sa fie diferite. Amandoua au 2 litri si 4 supape pe cilindru, iar sistemul de injectie este de tip common rail. Cel mai puternic dintre acestea dezvolta 163 CP la 3800 rpm si ofera un cuplu de 360Nm la 2000 rpm, in vreme ce al doilea ajunge la 130 CP la aceeasi turatie si ofera un cuplu de 315Nm la 2000 rpm.

Viteza maxima pentru pentru motorizarea diesel de 130 CP este de 180 km/h, iar pentru cea de 163 CP de 195 km/h. Emisiile si consumul de carburant pentru ambele motorizari: 159 g/km, respectiv un consum de 6 litri la 100 km.