Testarea sa va incepe anul urmator, iar productia in serie este programata pentru anul 2015.

A treia generatie de autovehicule electrice cu celule de combustibil Hyundai este prevazuta cu un sistem de celule de combustibil de 100 de kilowati si doua rezervoare de hidrogen (700MB).

Datorita consumului de 1 litru la 31 de kilometri, SUV-ul poate parcurge 650 de kilometri cu o singura incarcare, o autonomie egala cu cea a unui autovehicul alimentat cu benzina. Autovehiculul poate porni la temperaturi de pana la -25 grade Celsius.

Citeste si:

Autonomia modelului ix35 FCEV este cu 55% mai mare decat cea a celei de-a doua generatii Tucson FCEV, autovehicul limitat la o autonomie de 370 kilometri asigurați de o singura incarcare. Noul model are un consum de un litru la 31 de kilometri, o imbunatatire cu 15% fata de versiunea anterioara.

Mai mult de 95% dintre componentele importante ale autovehiculului ix35 FCEV sunt fabricate utilizand tehnologii coreene, printr-o stransa colaborare cu aproximativ 120 de producatori locali de componente auto. Dimensiunile componentelor voluminoase ale sistemului de celule de combustibil au fost reduse in vederea scaderii volumului total al motorului pana la cel al motoarelor pe conventionale benzina.