Investitie uriasa
Dezvoltarea proiectului Logan in Romania a necesitat investitii totale de 1,6 miliarde de euro. Din aceasta suma, 730 de milioane de euro au fost realizate de Renault la uzinele Dacia, diferenta revenind celor aproximativ 250 de firme furnizoare de subansamble si echipamente.
Ce ar trebui modificat
Redactorul-sef al revistei ProMotor considera ca principala problema a Loganului este aspectul exterior. Acesta este stricat de portbagajul disproportionat. Insa aceasta problema este foarte greu de solutionat, crede Edwin Keleti, deoarece ar fi o operatiune foarte costisitoare.
In opinia sa, mai multe s-ar putea face la interior. Aici ar trebui ca Dacia sa umble nu atit la calitate, care este destul de buna, cit mai ales la aspect. O alta problema identifcata de multi cumparatori si care ar putea fi remediata cu ocazia face-liftului este mecanismul de rabatare a banchetei, care este total ineficient. De asemenea, o data cu restilizarea s-ar putea introduce in standard dublul airbag si ABS-ul, pentru toate versiunile. Durata de viata preconizata de Dacia mi se pare rezonabila, a adaugat Keleti, deoarece in acest segment concurenta nu este atit de puternica.
Succes la vinzari
Logan a fost prezentat in premiera in Franta si in Romania in luna iunie a anului trecut, iar in luna septembrie au inceput livrarile pe piata noastra. De la inceputul anului s-au vindut 143.802 de unitati, cu aproape 8.000 de masini mai multe decit fusese estimat initial. Totalul productiei uzinei de la Pitesti a urcat in acest an la 174.000 de unitati, in crestere cu 83% fata de 2004.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: