Doar patru din cele 32 de marci analizate au avut evolutie pozitiva anul trecut, respectiv Land Rover, Jaguar, Porsche si BMW-Mini. Vanzarile auto din 2009, la care sunt raportate cele de anul trecut, au fost influentate pozitiv de un program de innoire a parcului auto derulat de guvernul german. Germania a fost, in 2009, principala destinatie de export pentru Dacia, cu 84.708 unitati vandute.

Renault a avut, cumulat cu Dacia, o cota de piata de 5,3% si s-a situat pe pozitia a saptea, in urma Volkswagen (21%), Mercedes (9,6%), BMW-Mini (9,1%), Opel (8%), Audi (7,8%) si Ford (6,8%).

In decembrie, vanzarile Renault-Dacia au avansat cu 15%, la 12.241 unitati, reprezentand o cota de piata de 5,3%. Inmatricularile din Germania au avansat cu 6,9% in decembrie, la 230.371 unitati. Cote de piata peste cea a grupului Renault au avut in decembrie Volkswagen (18,7%), Opel (10,4%), BMW-Mini (10,2%), Audi (9%), Mercedes (8,1%) si Ford (5,7%).

Din totalul de 32 de marci analizate, 21 au inregistrat cresteri in decembrie.