"La o parte dintre furnizorii care lucreaza cu Ford le-am eliberat autorizatii de constructie in interiorul Ford. Fabrica Oltcit a fost construita de mai bine de 40 ani, iar tehnologia de acum a evoluat si multe dintre halele si terenurile de acolo nu le mai sunt utile celor de la Ford. Este si foarte la indemana sa-si aduca in curte furnizorii", a afirmat Dinca intr-o conferinta de presa.

El a aratat ca pentru companiile care nu vor derula investitiile in incinta Ford Craiova au fost vizitate, impreuna cu oficialii producatorului american de automobile, mai multe fabrici din oras care ar putea furniza terenuri si utilitati.

"In urma cu zece zile, cand am avut o prima discutie cu domnul Jan (Jan Gijsen, directorul general al fabricii Ford de la Craiova, n. r.), mi-a spus ca noua din cei 11 furnizori mari vor fi locati in curte la Ford. Eu am mers cu fostul director Ford (Dionisio Campos, n.r.), dar si cu actualul, la uzina Electroputere si la fabricile din apropriere, la MAT, la Reloc, la IUG, si le-am prezentat posibilitatile de a-i loca acolo pe furnizorii Ford, pentru ca este important sa nu pierdem acesti furnizori si sa aducem cat mai multi, daca nu pe toti, la Craiova", a spus viceprimarul Craiovei.

Citeste si:

Intrebat daca International Automotive Components (IAC), furnizor Ford, a contactat autoritatile craiovene inainte de a anunta ca va investi in constructia unei fabrici in orasul Bals (Olt), situat la 25 de kilometri de Craiova, viceprimarul a raspuns negativ.