Reprezentantii Ford se asteapta ca modelul B-MAX, care va intra in productie la fabrica de la Craiova, sa inregistreze cele mai importante vanzari in c state in care clientii sunt mai deschisi fata de modele monovolum, scrie Mediafax.
"Credem ca cea mai importanta cota din vanzarile B-MAX se va indrepta catre Franta si Italia. Acolo clientii sunt mai apropiati de modele precum acesta. Desigur, mizam pe vanzari importante si in tari precum Marea Britanie si Germania, care reprezinta piete auto mari", a declarat, la Salonul Auto de la Geneva, vicepresedintele departamentului de marketing si vanzari al Ford Europa, Roelant de Waard.

El a adaugat ca modelul se va adresa clientilor care doresc o masina de familie spatioasa si adeptilor monovolumelor.

Constructorul american a prezentat, luni, in premiera mondiala, la Salonul Auto de la Geneva, monovolumul de clasa mica B-MAX.
Modelul va fi produs exclusiv in Romania, la fabrica de la Craiova.

B-MAX va fi construit pe aceeasi platforma cu a modelului Fiesta, insa aspectul vehicului este asemanator cu C-Max. Noul model va fi cu aproximativ 10 centimetri mai lung si mai inalt fata de Fiesta in cinci usi. B-MAX nu va avea in echiparea caroseriei barele centrale care despart portierele la vehiculele obisnuite, iar usile din spate se vor deschide prin rabatare spre portbagajul masinii.

Primele modele de test vor putea fi vazute pe sosele incepand din vara acestui an, iar productia in serie va debuta la inceputul anului viitor.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri