Violeta Rosu, managing partner Blue Point, una dintre cele mai importante companii romanesti de servicii call center, cu 250 de angajati, in centrele din Bucuresti si Slobozia, a aratat ca pentru a obtine un loc de munca ca operator conditiile tin, in mare, de cunoasterea limbii romane si de deschiderea catre comunicare.

"Majoritatea oamenilor pe care ii angajam nu au experienta, insa pentru noi experienta nu este o cerinta, ci important este sa isi doreasca sa munceasca, sa invete, sa fie entuziastiasti si ambitiosi. Nu este musai sa fi terminat o facultate, trebuie sa fi terminat liceul. Pentru noi minimul necesar este sa stie sa comunice, sa vorbeasca si sa scrie corect, sa aiba deschiderea de a invata lucruri noi, pentru ca noi ii trecem prin training", a declarat pentru wall-street.ro Violeta Rosu.

De asemenea, candidatii ar trebui sa stie sa lucreze pe un calculator si sa reuseasca sa scape de tracul de a vorbi la telefon cu clientii companiei.

Imediat dupa angajare, oamenii noi intra intr-un training de doua saptamani, apoi intra in contact cu clientii

Salariile in call center incep de la 1.000 de lei

Toti oamenii care se angajeaza in call center-urile Blue Point pornesc cu un salariu de 1.000 de lei net lunar, peste care, in functie de performante, se adauga bonusuri.

Operatorii Blue Point, fie ca primesc apeluri de la clienti pentru suport sau infoline, fie ca initiaza apeluri de vanzare, sunt evaluati lunar si, in functie de rezultate, pot primi bonusuri, care ajung, potrivit Violetei Rosu, in unele cazuri, sa le creasca de cateva ori veniturile.

Citeste si:

"Noi recompensam performanta in toate joburile, fiecare pozitie este evaluata. Exista o evaluare lunara a persoanei atat pe inbound (apeluri primite), cat si pe outbound (apeluri initiate). Masuram calitatea si cantitatea apelurilor, si,intradevar, pe vanzari volume de vanzari realizate. () Aproximativ 70-80% dintre oameni primesc bonusuri lunare, iar un agent de vanzari poate sa castige chiar si de patru ori salariul net", a aratat Rosu.

Iar pentru tinerii cu performante lunare si care isi doresc sa creasca in cariera, compania le pune la dispozitie sansa de a avansa, ori de cate ori exista o pozitie superioara disponibila in companie.

Toate pozitiile nou deschise sunt, in primul rand, accesibile oamenilor din companie, care isi doresc sa avanseze

Astfel, spune Violeta Rosu, cei care avanseaza in pozitii de team leader, manager de calitate, project manager, specialist in HR sau recrutare ajung sa castige intr-un call center un salariu de baza de pana la 3.000 de lei, peste care se pot adauga bonusuri de performanta.

Iar cei care ajung pe pozitii de conducere beneficiaza si de traininguri de leadership, de coordonare si motivare a echipelor.

Blue Point este una dintre cele mai importante companii de servicii call center din Romania. Infiintata in 2007, cu capital 100% romanesc, compania ofera solutii profesioniste si personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie etc.) si inbound (suport clienti, infoline si helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound etc.). Printre clientii aflati in portofoliul Blue Point se numara: Cheque Dejeuner, DHL Express, Heineken, Hochland, Metro, Pepsi, Reader’s Digest, Tiriac Auto si Xerox.

Sursa foto: George Rudy, Shutterstock