Astfel, 61,7% dintre studentii scolilor de comert si 59,7% dintre viitorii studenti, privilegiaza recrutarile via site-urilor de recrutare ale companiilor. Site-urile de mici anunturi pentru angajare nu au reusit sa obtina decat 18,4%, in timp ce targurile de recrutare au obtinut doar 9,4 procente.
In ceea ce priveste retelele de socializare, de tipul Facebook, tinerii absolventi nu s-au aratat aproape deloc interesati, doar 1,3% dintre cei chestionati aratandu-si interesul pentru un astfel de mijloc de recrutare.
Companiile raman in topul preferintelor absolventilor atat timp cat acestea isi imbunatatesc ofertele existente pe site si le fac mai dinamice.
Totusi, pentru tinerii absolventi, vizitarea acestor site-uri nu reprezinta decat o trecere la actul final. Inainte de acest pas, acestia au intreprins un adevarat studiu de piata care le-a permis sa stie cu exactitate in companie isi doresc sa lucreze. 44,2% dintre tinerii chestionati au declarat ca mai intai au cautat informatii pe site-ul facultatii lor sau pe cel al serviciului de stadii.
39% au cautat informatii pe forumurile de recrutare ale facultatii, in timp ce 38% au gasit referintele necesare in cadrul evenimentelor organizate in cadrul facultatii sau prin sponsorizarea asociatiilor studentesti. 16% au folosit ca principala sursa de informare promotiile la care au participat sau au luat parte in timp ce doar 10% au ales parteneriatele cu administratia.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: