Realizat in perioada noiembrie 2007 –aprile 2008, studiul a relevat ca doar 32% din companiile ce activeaza pe piata locala utilizeaza mijloace de tip beneficiu pentru angajati. De asemenea, 90% dintre organizatiile chestionate sunt constiente de nevoia unui astfel de serviciu, in timp ce mai bine de 50% dintre acestea sunt dispuse sa plateasca pentru serviciu exclusivist de tip beneficiu.

Printre principalele nevoi identificate in randul companiilor chestionate se numara: implementarea de diferentiatori valorosi fata de angajatorii concurenti, promovarea interna a unor instrumente puternice de motivare pentru angajati, economisirea resurselor umane si cresterea productivitatii angajatilor, precum si completarea pachetului existent de beneficii.

Studiul realizat de compania de consultanta si servicii Completo s-a desfasurat in perioada noiembrie 2007 –aprile 2008 si si-a propus sa scoata in evidenta date relevante despre nevoile companiilor in privinta fidelizarii propriilor angajati. In cadrul studiului au fost chestionate peste 120 de companii din domeniul serviciilor si al productiei, cu un numar mediu de aproximativ 150 de angajati.

Completo este un grup de patru Societati Comerciale (Completo, OpenDoors Real Estate, Credit UP, Friday Insurance) cu capital integral romanesc, care este specializat in furnizarea serviciilor de consultanta pentru finantari, intermedierea tranzactiilor imobiliare si asigurari, adresandu-se atat companiilor cat si persoanelor fizice.