Comparativ, in anul scolar precedent, bursele si premiile puse la bataie de organizatie au totalizat 160.000 de euro.

“Majoritatea burselor din anul scolar 2008/2009 sunt acordate in decursul anului calendaristic curent”, spune Stefania Popp, CEO Junior Achievement Romania.

Junior Achievement Romania nu ofera burse pe baza de solicitari, ci doar castigatorilor anumitor programe si competitii desfasurate de organizatie.

Printre proiectele desfasurate de organizatie se afla programele “Succesul Profesional” (fostul “Cheia Succesului”), care abordeaza strategii de cariera, si Company of The Year, in cadrul caruia mai multi tineri merg intr-o tara straina si participa la diverse activitati corporate.

De asemenea, Junior Achievement Romania deruleaza si competitia Job Shadow Day, pe parcursul careia tinerii invata cum functioneaza o companie.

“Colaboram cu absolventii programelor noastre pentru diferite activitati la clasa, dar nu realizam inca statistici legate de parcursul lor ulterior. Ceea ce ne propunem este sa oferim tinerilor resursele necesare unui bun start in cariera, prin acces la programe bazate pe metoda learning by doing, cat si oportunitati de a intra in contact cu mediul de afaceri”, afirma Popp.

Programele organizatiei sunt sponsorizate de companii importante de pe piata locala. Cei mai importanti sponsori sunt Citi Group Foundation, Coca-Cola HBC, Erste Bank si General Electric, fiecare oferind peste 50.000 de dolari (35.500 de euro).

Printre ceilalti sponsori ai programelor Junior Achievement Romania se numara 3M, A&D Pharma, BCR, Romtelecom sau Genpact.