“Pe parcursul timpului, stilul meu de leadership a evoluat in sensul ca incerc sa fiu prezent cat mai mult si sa trimit cat mai putine e-mail-uri. Anul trecut, mi-am mutat biroul in Statele Unite si am calatorit pentru sase saptamani fara a ajunge acasa. Anul acesta voi calatori sase saptamani in Asia pentru a vizita cat mai multe unitati de productie, angajati si clienti. Asta doar pentru a intelege cat de important este sa te afli acolo unde este businessul si cum functioneaza acesta. Totodata, am invatat ca trebuie sa aleg doar ceea ce este urgent si important, pentru a fi eficient”, spune Rorsted.

El considera ca, de multe ori, comunicarea prin intermediul e-mail-ului poate dauna culturilor corporatiste.

“Stai langa oameni si alegi sa le trimiti cate un e-mail, cand ai putea sa mergi pana la ei ori sa dai un telefon sau doar sa cauti sa interactionezi la nivel personal. Eu incerc sa folosesc e-mail-ul, din ce in ce mai mult, doar ca pe un serviciu de mesaje text. Mesaje foarte, foarte scurte. Este foarte eficient sa trimiti un astfel de mesaje, dar sunt convins ca tipul de comunicare prin intermediul e-mail-ului nu il inlocuieste pe cel al prezentei fizice”, afirma Rorsted.

Citeste si:

Directorul general al producatorului unor branduri ca Persil, Ceresit, Schwarzkopf sau Loctite, subliniaza si ca nu raspunde niciodata la e-mail-uri in care o alta persoana este destinatarul principal.

“Nu citesc e-mail-urile in care nu sunt destinatarul principal. Le sterg. Fac acest lucru pentru ca le consider o pierdere de timp. Daca o persoana doreste sa-mi vorbeasca, imi poate scrie mie. Adesea, oamenii vor sa-si asigure spatele prin intermediul meu”, mai spune Rorsted.

Sursa foto: Henkel