Prima clasa de cursanti va avea 50 de studenti. Programul dureaza doi ani, iar fiecare an va include pana la patru calatorii de week-end in diverse locatii din intreaga lumea.

Cursurile vor include sesiuni video, precum si prelegeri arhivate sau simulari interactive care vor putea fi accesate in orice moment al sapatamanii.

Totodata, MIT Sloan School of Management, una dintre cele mai prestigioase scoli de business din Statele Unite, care ocupa locul al optulea in topul FT, va semna o colaborare cu scoala turca Sabanci, informeaza The Economist.

Parteneriatul de cinci ani va avea ca activitati principale schimbul de practica si studenti.

In ultimii ani, MIT au testat mai multe scoli in vederea realizarii unor aliante educationale, printre acestea fiind si Indian School of Business (India) si Skolkovo School of Management (Rusia)

Citeste si:

Pe de alta parte, Insead, care ofera al doilea program de MBA din Europa, dupa London Business School, a devenit ultima scoala de afaceri care incarca material video pe aplicatia software iTunes, care a fost prezentata prima oara de Apple in 2001.

Institutia va pune la dispozitia celor interesati studii, conferinte si diverse alte informatii.

Printre scolile care mai ofera astfel de servicii se numara Columbia (SUA), Wharton (SUA) si IE Business School (Spania).

O alta veste din lumea scolilor de afaceri vine din Canala, dupa ce Francois Julien a fost numit decanul Telfor School of Management, institutie care nu apare in topul intocmit de Financial Times.