Rio-Bucovina, unul dintre cei mai importanti jucatori din piata locala a apelor minerale, estimeaza pentru acest an majorarea cifrei de afaceri cu aproximativ 29%, pana la 110 mil. lei.
Pentru primul semestru al acestui an compania a raportat o cifra de afaceri in crestere cu 40% in comparatie cu aceeasi perioada din 2010, evolutie care se bazeaza pe dezvoltarea distributiei si a lansarii de noi produse, potrivit Cameliei Hoinarescu, director de marketing al Rio-Bucovina.

Compania a afisat anul trecut o cifra de afaceri de 85 mill. lei, in crestere cu 4%.

Bugetul de marketing alocat in acest an este de 10 mil. lei.

Rio-Bucovina are 500 de angajati si detine doua fabrici la Vatra Dornei si Timisoara.

In ceea ce priveste evolutia pietei, compania estimeaza o crestere a consumului de apa pe perioada verii.

In prezent, piata de apa imbuteliata din Romania atinge circa 10 milioane de hectolitri, adica 0,15 litri/zi/persoana.

Conform studiilor MEMRB, in vara anului trecut consumul de apa imbuteliata a crescut cu circa 20%.

“Daca aceasta vara se va dovedi a fi una caniculara, este posibil sa inregistram cresteri de consum si mai mari. Ramane insa problema sezonalitatii de consum a apei, care poate afecta fluxul de productie. De aceea, ca sa contracaram scaderile de vanzari din sezonul rece, lucram la largirea portofoliului de produse prin adaugarea unor produse cu o sezonalitate inversa apei si care sa compenseze «setea» din vara. Ne referim aici la produse gen bauturi energizante, conserve si altele, a caror vanzare creste pe perioada rece“, spune Camelia Hoinarescu.

Rio-Bucovina detinea in 2010 o cota de piata in zona apa minerala de 6,5%, iar pe categoria apa imbuteliata (incluzand si apa de masa) o cota de 7,3%, potrivit MEMRB. Pentru acest an compania isi propune majorarea cotei de piata cu 1,5-2 puncte procentuale.

Anul acesta compania isi propune o crestere a cotei de piata cu inca 1,5 – 2 puncte procentuale.

Rio-Bucovina a fost infiintata in anul 1999, ca societate specializata in distributia apelor minerale “Bucovina” si a sucurilor din gama “Rio”, acestea existand insa pe piata din Romania din 1993.

Marcile proprii comercializate de Rio-Bucovina sunt: Bucovina – apa minerala naturala plata si carbogazificata; La Vitta – apa de masa; Malibu – produse alimentare; Rio, La Vitta, Malibu, Bon Ton – bauturi racoritoare; Golden Horse – bautura energizanta. Rio-Bucovina este distribuitor in Romania pentru marcile Zara (paste fainoase) si Becker’s Bester (suc natural de fructe).

Sursa foto: Rio-bucovina.ro
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri